Producenci

FAQ -  Funkcjonalność sklepu

Zadaj pytanie

Czy posiadacie sklep stacjonarny ?

Tak, sklep stacjonarny znajduje się pod adresem:

ShowCarShine
ul. Dolistowska 26 (boczne wejście, obok paczkomatu)
15-197 Białystok

czynny poniedziałek - piątek od 9 do 16

Polub 1 osób polubiło to.

Ocena na podstawie 1 głosy:

Czy istnieje możliwość odebrania zamówienia osobiście?

Oczywiście, że tak.
Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00.
Białystok  ul. Dojlistowskiej 26 (boczne wejście)

Istnieje możliwość odbioru zamówienia poza godzinami otwarcia sklepu... Prosimy o wcześniejszy kontakt w tej sprawie w celu ustalenia dogodnego terminu

Polub 0 osób polubiło to.

Ocena na podstawie 0 głosy:

Czy istnieje możliwość zakupu bez rejestracji /logowania?

Aby dokonać zakupu w naszym sklepie, nie musisz się rejestrować. Dane potrzebne do realizacji zamówienia podasz przy finalizowaniu zakupu. Jednak aby możliwe było śledzenie przebiegu realizacji swoich zamówień, sprawdzanie zawartości przechowalni oraz przeglądanie historii zakupów, potrzebne jest konto w naszym sklepie. Jego posiadanie ma również tę zaletę, że w przypadku dokonywania kolejnych zakupów nie będziesz musiał za każdym razem wpisywać swoich danych do formularza zamówienia; wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta, a wszystkie dane, które podałeś przy jego zakładaniu, zostaną wstawione do formularza automatycznie.

Polub 0 osób polubiło to.

Ocena na podstawie 0 głosy:

Jak mogę skontaktować się ze sklepem?

W celu skontaktowania się ze sklepem jest kilka możliwości:

telefonicznie na nr 510124180 lub sms na ten sam numer

mailowo info@showcarshine.pl

facebook: showcarshinePL  i wysłanie prywatnej wiadomości




Polub 0 osób polubiło to.

Ocena na podstawie 0 głosy:

Czy mogę zapłacić gotówką za zamówienie?

Oczywiście. Odbierając zamówienie osobiście w sklepie stacjonarnym istnieje możliwości płatności zarówno gotówką jak i kartą.

Polub 0 osób polubiło to.

Ocena na podstawie 0 głosy: