Najlepszy szampon typu "no rinse" ponownie dostępny: Wolfgang Uber Rinseless Wash

Producenci

Ask a Question

Faqs By Funkcjonalność sklepu

Czy posiadacie sklep stacjonarny ?

Tak, sklep stacjonarny znajduje się pod adresem:

ShowCarShine
ul. Dolistowska 26 (boczne wejście, obok paczkomatu)
15-197 Białystok

czynny poniedziałek - piątek od 9 do 16

Like 1 people like this.

Rating based on 1 votes:

star
star
star
star
star

Reply

 

Czy istnieje możliwość odebrania zamówienia osobiście?

Oczywiście, że tak.
Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00.
Białystok  ul. Dojlistowskiej 26 (boczne wejście)

Istnieje możliwość odbioru zamówienia poza godzinami otwarcia sklepu... Prosimy o wcześniejszy kontakt w tej sprawie w celu ustalenia dogodnego terminu

Reply

 

Czy istnieje możliwość zakupu bez rejestracji /logowania?

Aby dokonać zakupu w naszym sklepie, nie musisz się rejestrować. Dane potrzebne do realizacji zamówienia podasz przy finalizowaniu zakupu. Jednak aby możliwe było śledzenie przebiegu realizacji swoich zamówień, sprawdzanie zawartości przechowalni oraz przeglądanie historii zakupów, potrzebne jest konto w naszym sklepie. Jego posiadanie ma również tę zaletę, że w przypadku dokonywania kolejnych zakupów nie będziesz musiał za każdym razem wpisywać swoich danych do formularza zamówienia; wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta, a wszystkie dane, które podałeś przy jego zakładaniu, zostaną wstawione do formularza automatycznie.

Reply

 

Jak mogę skontaktować się ze sklepem?

W celu skontaktowania się ze sklepem jest kilka możliwości:

telefonicznie na nr 510124180 lub sms na ten sam numer

mailowo info@showcarshine.pl

facebook: showcarshinePL  i wysłanie prywatnej wiadomości




Reply

 

Czy mogę zapłacić gotówką za zamówienie?

Oczywiście. Odbierając zamówienie osobiście w sklepie stacjonarnym istnieje możliwości płatności zarówno gotówką jak i kartą.

Reply

 

Jakie są formy płatności za zamówienia ?


Zamówienie odbierane osobiście, może być opłacone gotówką, przelewem poprzez naszą stronę, stali klienci mogą ubiegać się o faktury z odroczonym terminem płatności

Zamówienia telefoniczne wysyłamy za pobraniem lub po przedpłacie na konto

Zamówienia mailowe wysyłamy za pobraniem lub po przedpłacie na konto

Zamówienia złożone przez stronę mają kilka opcji do wyboru: pobranie, przelew internetowy poprzez Przelewy24, przelew klasyczny


Reply

 

Jaki przewoźnik będzie przewoził moją paczkę ?

Jak w przypadku płatności tak samo i w przypadku przewoźnika mamy kilka opcji do wyboru:

Kurier UPS : naszym zdaniem najszybsza i pewna dostawa

Poczta Polska: pewny przewoźnik ale czas dostawy wynosi od 1-2 dni roboczych

Paczkomaty Inpost: opcja najbardziej wygodna jednak czas dostawy jest różny często tak samo jak w przypadku kuriera ale były też przypadki że dostawa trwała 2-3 dni. Kolejny minus to wysyłki zimą gdy temperatura jest blisko O°C, przy takiej temperaturze produkty w paczce leżącej dłuższy czas w nieogrzewanym paczkomacie moga zostać uszkodzone.

Reply

 

Jakie są koszty wysyłki?

Wszystkie szczegółowe informacje dotyczące kosztów wysyłki znajdują się pod poniższym linkiem:

https://showcarshine.pl/content/1-wysylka-shipping

Reply

 

Czy jest możliwość otrzymania faktury Vat za zakupiony towar?

Oczywiście, że tak. Podczas składania zamówienia istotne jest by wskazać numer identyfikacji podatkowej oraz dane firmy, na które ma zostać wystawiona faktura Vat.

Faktura będzie włożona do paczki lub wysłana na adres mail-owy

Reply